جوک +18

 

دوستان عزیزم میتونید اس ام اس هاتون رو به این شماره زیر بفرستید تا با نام شما در وبلاگ قرار دهیم

 

09331980600

 

به مناسبت ۲۲ بهمن ک...ن..د...و....م جدید با:بوی گل سوسن ویاسمن آمد!

***

دندون پزشک:شبها قبل از خواب چه کار می کنی؟

بیمار:جیش ،بوس،ل****ز،ر*****ش،ت***،دوش،لالا

دکتر:میدونستم مسواک نمیزنی

***

اول بوسم کن بعد لختم کن بعد بخوابونم رو تخت منو بمال پاهامو بده بالا ،لای پامو باز کن

حالا پوشکمو عوض کن=نی نی

***

از افرادی که اس ام اس جدید ندارن ک***ن هم پذیرفته میشود

***

سریع از ک***ونت کپی بگیر می خوام اصلشو پاره کنم چاکرخاتم

***

دختر 15 ساله مثل پیانو میمونه به هر جاش دست بزنی صداش در میاد

دختر 25ساله مثل گیتار میمونه باید محکم بزنی تا صداش در بیاد

زن 35ساله مثل ویولن میمونه باید با یه چیز دراز صداشو درآری

زن 45 ساله مثل شیپور میمونه باید....

***

چقدر دوستت دارم،می خوام بوست کنم ،می خوام لخت بشم بخوابم روت حسابی بمالونمت ،خودمو بچسبونم بهت،برم زیرت ساعت ها حال کنم، چقدر نرمی(پتوی گلبافت)

***

کلمه NOKIAرو از راست بخون و کلمه دادم رو اضافه کن حالا بلند فریاد بزن

***

میندازمت تو رخته خواب جوری که لاهافو چنگ بزنی!از شدت درد تمام وجودت سرخ بشه و جوش بزنی و به نفس نفس بیفتی نشناختی...... منم دیگه..... آبله مرغون

***

اگه ماهی بشی دریا به دریا اگه کفتر بشی صحرا به صحرا به دنبالت میام ک****نت میزارم من از H.I.Vهم ترسی ندارم

***

ک***ن عضو پرکاریه چون:

وقتی خوشحالی تو ک**نت عروسیه

وقتی کرم داری ک***نت می خاره

وقتی تنبلی ک***نت گشاده

وقتی حرست میگیره ک***نت میسوزه!

***

به ترکه میگن با نمودار جمله بساز میگه امان از ک**ن مودار

***

3تا ک ** داشتن تو خیابون میرفتن یکیشون گفت من امروز از" ***س امتحان دارم هنوز لاشو باز نکردم!

***

Fuck youمیدونی یعنی چی؟

F=fadat sham

U=u are my love

C=chakeretam

K=k***ram to k***ne zod bavaret

***

7دروغ دخترها:

1-من دخترم 2-دوستت دارم 3-sexیعنی چی؟ 4-چندشم میشه دست بزنم 5-بدم میاد س*****ک بزنم 6-پر***دم 7-این آخرین باره

***

جمعه شبها هیچ وقت دعا نکن چون انقدر پا رو هوا هست که خدا دستارو نمیبینه

***

به یه نفر میگن با(سوتین،دندان،عشق)یه بیت شعر بساز:

میگه بنده سوتین چون به دندان باز شد یا علی گفتیم و عشق آغاز شد

***

ترکه دوستشو بعد از مدت ها میبینه میگه هر چی می بوسمت سیر نمیشم بخواب ب ک ***مت

***

اصول زندگی در ایران:

1-نکنی میکنمت

2-بکنی هم میکنمت

3-بدی میکنمت

4-ندی هم میکنمت پس هر جور دوست داری زندگی کن.

***

دوتا رفیق باید مثل دو لاپه ک***ن باشن یعنی فقط موقع ر***یدن از هم جدا شن.

***

آن چیست که از وسط دو سینه ها رد شده رانها را لمس میکند بعد میره تو سوراخ....جواب کمربند ایمنی.

***

یه ترکه جیب شلوارش پاره بوده دست میکنه توی جیبش یهو چیز خودشو میگیره حواسش نبوده داد میزنه کی این ک***ر خرو گذاشته تو جیب من

***

آن چیست که وقتی کارش تموم میشه ازش آب میاد یه کلمه سه حرفی؟

چتر

***

اون چیه که مردا در میارن زنها جفت میکنن؟

کفش

***

اون چیه باباها میمالن بچه ها میخورن؟

کره

***

به همه پلیس ها دستور میدن ریش بذارن از یکی از پلیس ها که ترک بوده میپرسن تو چرا ریش نداری ترکه شلوارشو می کشه پایین میگه من پلیس مخفی ام

***

شباهت پفک و سینه:

هر دو تاش ماله بچه هاس اگه بزرگترا بذارن

***

خانومه زنگ میزنه 110میگه الو کمک 1مرد اومده تو خونه داره به من تجاوز میکنه میشه برای دستگییریش...اوه...اه...آخ..فردا بیاید

***

در جای خالی حرف مناسب بگذار:

کی....ام رو تو ....نه شما گذاشتم؟

بی ادب نشو خوب فکر کن

جواب صحیح:1-ف 2- خ

***

اول دو تا لنگاشو باز میکنم بعد با تف خیسش میکنم بعد می مالونمش کارم که تموم شد با دستمال پاکش میکنم من اینجوری عینکمو تمیز میکنم تو چی؟

***

میدونی چرا تشکو قبل دوختن با چوب میزنن؟ چون بعد از دوختن هر چی دید صداش در نیاد!

***

اگه خواستی سهام بخری سهام شورت نخر چون هر شب پایین میاد

***

اسم ایستگاه قزوین:

1-ک****رداماد

2-دروازه ک****ن

3-هفته ک****ر

4-جوانمرد ک****ن باز

5-حشر آباد

6-بزارستان

7-توپ ک***نه

***

یه پسر 25 ساله با یه پیرزن 70ساله عروسی میکنه پسره بعد از 5روز میمیره پزشک قانونی علت مرگ رو مینویسه:خوردن ک*** تاریخ گذشته

***

از حجله عروس صدای جیغ میاد همه کف میزنن داماد میاد بیرون میگه چه خبره؟تازه نشونش دادم

***

3مدل میکنمت

1-درکت میکنم 2-نازت میکنم 3-یه فکری برا ذهن خرابت میکنم

...................چیه باز اومدی پایین دنبال چی می گردی من جور دیگه نمیتونم بکنمت

***

شبا که میری توالت زیاد زور نزن جنس ایرانی زود پاره میشه

***

ک*****ر چیست؟

موجودی است بی زبان و بی دفاع که جز گروه بی مهرگان و دسته خزندگان طبقه بندی میشود که در صورت احساس خطر سریع خود را باد کرده و ک***ن مهاجم را پاره میکند

***

پیرمرده بعد از مردن میاد به خواب پسرش میگه دندون مصنوعی هامو بفرست بهشت

اینجا ازم میپرسن چی دوست داری ؟می خوام بگم ک*** میگم چس

***

حالا که عدس آوردم تو رو به هوس آوردم حالا که انار آوردم لباساتو در آوردم یه چیزی دارم تو تمّونم می خوای برات بجنبونم

***

ای خدا ای متکی تا کی بخوابم من تکی خودم تکی یارم تکی

پس کی میشه ما جفتکی با هم بخوابیم لختکی فرداش بیاریم تفلکی

***

(پدر عروس اصفهانی به مادر عروس)

یارو اومِدس دیدس پسندیدس برداشتس بردس خوردس مالوندس چلوندس ،زِدِس پکوندس حالا آوردس میگِد پارِس!

***

بیا اینو بخور همه جورش هست

دراز ،کلفت،کوتاه،باریک،با مزه های مختلف،اولش راسته آخرش شلو خمیده،نوش جان(تک ماکارون)

***

2چیز نمیخوابه

1-بخت آدم خوشبخت

2-چیز آدم بدبخت

***

پسربه دوست دخترش:بیا بریم خونه ما

دختر:آخه میترسم

پسر:ترس نداره که،می یای نیم ساعت میشینیم حرف میزنیم شلوارتو میپوشی میری

***

تفاوت دکتر زنان با روان پزشک چیست؟

دکتر زنان روزی 30تا ****س میبینه روان پزشک روزی 30 تا ک*** خل میبینه

***

پژوهشگران کشف کردند دلیل اینکه مردها به پوکی استخوان دچار نمیشن اینه که تا 100سالگی هم دست از م م خوردن برنمیدارن

***

اون چیه که زنها در میارن مردها می خورن؟(حرس)

***

اون چیه که زنها باز می کنن مردها میذارن توش؟(حساب بانکی)

***

آیا میدانید با خاموش کردن لامپ در حین sxلذت آن 3برابر میشود(روابط عمومی توانیر)

***

خصوصیات sxمرد ایرانی :

گرفتن لب درشت،گرفتن س***نه تو مشت ، م*** زدن به قصد کشت،مالیدن با انگشت،ک***دن از پشت

***

دوست خوب مثل سوتین میمونه از هر چیزی به قلبت نزدیک تره،دوست بد مثل شورت تنگه هر کاریش کنی بازم میره لای ک***نت

***

زن:چرا نمیاد

مرد:میاد یه کم صبر کن

زن:خیس عرق شدم پام درد گرفت بسه دیگه

مرد:باشه پس بیا با تاکسی بریم.

***

تو فقط به من بده ،بخواب بده، وایستا بده، لخت بده، رو تخت بده، تو حموم بده، جیغ بزن بده، تو هر جور که دوست داری بده فقط اس ام اس بده.

***

کلفت!!.....پر پشم.....................لایق ک****ن شما!!.....

فرش زیبای مهستان!!

***

دختری در آب حوض،میتی در حال غسل،هر2 عریانند اما این کجا و آن کجا؟!...

دختری در زیر یار ،اشتری در زیر بار هر 2نالانند اما این کجا و آن کجا؟!...

یک منار در اصفهان و یک منار زیر لاهاف ،هر دو جنبانند اما این کجاو آن کجا؟!...

***

به اندازه تخمام دوستت دارم

از طرف گل آفتاب گردون

***

4چیز خوردنش حال میده

1-چایی تو لیوان بی دسته 2- آب هندونه بی هسته 3-لب با چشمای بسته 4-دختر سوتین نبسته



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : ا نويسنده : \/\/Serf ToO ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.